Presentació de Fer Harca. Històries medievals valencianes

Grup Harca
La setmana passada ens acomiadàvem del blog fins al setembre, però hem decidit publicar un altre post aquesta setmana també per a complementar l'anterior, oferint-vos algunes imatges i un vídeo de la presentació a València del nostre llibre Fer Harca. Històries medievals valencianes, a l'hora que es presentava la nova editorial Llibres de la Drassana.

Frederic Aparisi explica què és el Grup Harca

Signant llibres


El vídeo és del realitzador César Sabater

Us recordem que podeu comprar-lo per internet ací, i que a partir d’aquesta setmana estarà a les llibreries. Després de l’estiu volem fer alguna presentació més en altres llocs, a la que esteu també convidats si us ve de gust, i de la que ja donarem notícia.

D’altra banda, estem molt pagats pel reportatge que el diari Levante-El Mercantil Valenciano ens va dedicar en la secció de València diumenge passat. En aquest enllaç podeu llegir el text complet del reportatge principal, i en aquest altre el complement.

Pàgina del diari en paper

I ara sí, de nou, ens veiem al setembre. Moltes gràcies a tots els que ja heu comprat el llibre i als que ens heu donat suport.

2 comentaris:

patidor de llengua ha dit...

El Poble Valencià està més viu que mai!!!! vos acabe de descobrir i m´he emportat una alegria tremenda. Mentre n´hi haja gent inteligent i apassionada com vosaltres que crega en la nostra història i cultura tindrem futur com a poble. He comprat el vostre llibre i vaig a comprar tots els que traureu. Com dirien els Obrint Pas, continueu sent fidels a l´alegria, la terra, la llengua i als amics. Salut i avant

Efrén ha dit...

Bona nit.

Em vaig comprar el llibre l'altre dia en la Fira del Llibre i m'ha agradat molt. Com a casualitat s'el vaig ensenyar a mon pare que té 81 anys i va naixer a Paterna i en veure el titol em digué que ell jugava a fer arca de xiquet i que era prou perillos. Salut!